Vigtig info om ændringer i levering og bestilling i uge 9 og 10

Nyhed 20 februar 2025

Vi skifter til nyt IT-system mandag den 3. marts. Dette vil påvirke leveringer og bestillinger i uge 9 og 10.
 

Bestillinger

Vi modtager bestillinger på mail og telefon som normalt hele perioden.
Vores webshop er åben for bestillinger og adgang indtil onsdag den 26. februar kl. 17:00. Herefter er den lukket indtil mandag den 3. marts kl. 09:00.
 

Leveringer

Vi leverer materialer og ordrer som normalt i uge 9. I uge 10 leverer vi ikke mandag den 3. marts, men fra tirsdag den 4. marts leverer vi som normalt igen.
 

Ordrebekræftelser

I forbindelse med overgangen vil nogle ordrer til levering i uge 10 og frem blive (eller er allerede blevet) bekræftet i vores eksisterende system. Disse ordrer vil blive bekræftet på ny ved overgangen til det nye system, og dette kan betyde, at vores salgsordrer og ordrebekræftelser får et nyt nummer. Vi beklager de gener, dette måtte give for vores kunder. Vi sørger naturligvis for, at jeres referencer forbliver uændrede.

Vi takker for jeres forståelse.